Minicikkk Ben 36+3 te doğurdum. Kuveze girmedik çok şükür. İnşallah sizin de gerek kalmaz ama yapılacak herşey onun daha iyi olması için olacak böyle düşün. Zihnini yorma. Çocuk doktoru kontrole gelince sor. Erken doğduğu için mama versen iyi olabilir. İnşallah sağlıkla kucağına alırsın. Zihnini kötü düşüncelerden uzak tut. Kucağına alacağın anı düşün 🥰