Nrfsn46 Ertugrul benimde belime ağrı giriyor ara ara ama her sabah ayaklarim çok şişiyor ilk kalktığımda ayağımın altında bıçak var gibi hiissediyorum yürürken öyle acıyor
betulbeyaz Aynısıyımmmm yaaa valla bazen hatta iki bacak arama bıçak saplanır gibi ağrı giriyor aniden sanki elektrik çarpıyor🥲 36+6yım sanırım bebek sertleştiginde o ağrıları yaşıyorum onu farkettim
Ertugrul betulbeyaz vallha sonları yasyorz sezeryan gününü beklyrm insAllah gelmek istemez çünkü 34+5ken 3 kloydu şuan ne kdar olmstr blmyrm🥺
betulbeyaz Ertugrul maşallah benim salı belli olacak doğum şeklim 35+1 de 2373 gramdı normal ilerliyor şu anlık sağlıkla kucağımıza alalım nasıl doğmuş önemli değil🤍🫶🏻
betulbeyaz Nrfsn46 ayaklarınızı yukarı kaldırıp o şekilde yatın çok hafifletiyor gün içinde çok ayakta kalmayın