Tubatuu Merhaba istanbuldan sakaryaya taşındım 37+3 deyim okul başladığı için İstanbul’da doğum yapamıcam doktorumu değiştirmek zorundayım yardımlarınızı bekliyorum doktorundan memnun kalanlar yorum yapabilir mi
myangelson Tubatuu doğum yapmadım ama İlknur gezgin kuşçu ya 2 kez muayeneye gitmiştim çok iyi bir doktordu Sakarya’liyim normalde. Ama Diyarbakır’da yaşıyorum orada olsaydım o doktora giderdim hamilelik ve doğumda
Ceylan3 @Tubatuu krsinlikle nese cakmakci senelerin doktoru oglumu ve kizimi onda dogurdum normal yaptim o olmasa doguramazdim diyorum. 3.brbegime hamileyim yine ona gidiyorum