39+5 şuan ve bebek kilosu geçtiğimiz çarşamba 3600 kg dı. Doktorum normal doğum odaklı 41 bitene kadar beklemeyi tercih ettiğini söyledi. 40 bittiği gibi tekrar kontrole çağırdı.
Hiçbir şekilde ağrı sancı hissetmiyorum fakat kafasının güzel yerleştiğini söylemişti.
Sadece iki gündür çok daha fazla tuvalete çıkmaya başladım.
Kilosu arttıkça normal doğum olmayacak diye çok tedirginim.