Drysvrucr Esra_Omer_21 ikisi de dedesinin ismi oluyor. Cemal benim babamın ismi çok koymak istiyorum.
Drysvrucr LamiyaCetinkaya bana da güzel geliyor ama eşime kabul ettiremiyorum 😄 iki isimle çocuk çok zorlanırmış mış mış 😄
Drysvrucr Ben babama babam da bana çok düşkündür. Ben eşimin babasının adını koyacağım ama babama da haksızlık gibi geliyor sanki. Hiç üzmedim babamı böyle tek taraflı olursa ya üzersem. Sorsam sorun değil der ama içini biliyorum kendi adını duymak mutlu eder
MasalAlparslanMom Drysvrucr çocuğunuza iki ismiyle de seslenip çevreye de öyle aşilayacaksaniz bence koyun ,babanızın da anca öyle gözüne gonlune gelir. Ama sadece kimlikte kalacaksa koymayın.
Drysvrucr MasalAlparslanMom yani şu anda çocuğuma iki büyüğümün adıyla seslenmek biraz zor benim için ama ileride alışabilirim.
Drysvrucr seizetheday kayınbabam biraz takıntılı birisi. Davetiyemizde bile onun ismini kayınvalidemden önce yazdırdık 😄