hayalim35 aynen öyle Doktorlar da bu haftalarda hissediyorum deseniz bebek olmadığını söyler moral bozulacak birşey degil bazıları bu şekilde yazmış moralimizi bozmayın diye. Ee siz mutlu olun diye bilimsel olmayan seyler mi diyelim🤣 hepimiz hamileyiz sırasıyla herşeyi yaşarız inşallah