Suule94 Cansut20 benimde ikinci hamileliğim 10. Haftadan beri seyiriyodu karnım şuan 15+1 resmen ordan oraya geçiş yapıyor bazen korkmuyor değilim. Çok erken hissettim ilk hamileligimde 21 bitmek uzereydi
Smyye0303 Cansut20 benim 18.ci haftada oldu ikinci gebeliğim pıt pıt tekmeliyor bazen hickiriyo artık ikisinide anlıyorum maşallah sağlıcakla alalım kucağımıza inşallah 🧿🥰😅😁
Hatice_70 Cansut20 ben 13. Haftadan beri hissediyordm ama bir haftadır hiç hissetmedim 17+4 oldk dün hafif biseyler hissettim ama korkuyorum hareket etmesi için ne yapabilirim fikir verirmisnz (ilk gebeliğim)
DENIZ_55 Cansut20 benimde 5 hamileligim 11 haftadan belli arda seğirmesini hissediyorum şuan 12+6 gunluguz
Cansut20 Minigiim-vebenn52 mutluluk🥰 heyecan🥰sevmek 🥰 okşamak🥰 merakla doğmasını kime benzeyecegini düşünmek🥰en önemlisi sağlıklı bir şekilde doğması dilemek tabi ki 🙏🤲🧿
2prenses_masal-oyku Minigiim-vebenn52 arkadaş hamileliğin hissini anlatmış ama ilk tekme şey gibi oluyo karnında kelebek kanat çırpıyo gibi oluyo bağırsak hareketi hissettinizmi daha önce bilmiyorum ama onada benziyo gıdıklayıcı bişey basit olarak ☺️
fatimaaaakrc Suule94 benim de öyle oldu doktora 12 haftada hissediyorum dediğimde mümkün değil demişti ama hissediyordum
filizmom Suule94 aaa o kadar erken başlıyor mu 10. Haftada? Şu an 6. Haftayız çok heyecanlıyım onunla konuşuyorum karnımı seviyorum ama bi dönüş alamayınca hoş olmuyor 😀 artık cevap versin bi hareket yapsın 😀
Esima Smyye0303 ya ozur dilerim ama nasil anliyorsunuz bebim ilk gebelik korkuyorum. Bukadar erken hissedenlere saskinim lutfen yanlis anlamayin. Ben 19. Haftadayim ama hic tık yok
Saygi_can Smyye0303 hiç kırma durumunu nasıl ayırt edip anlıya biliyorsunuz bnde çok erken dönemden hissettim ama hıçkırık nasıl oluyor merak ediyorum, nasıl anlayabilirim ]?
Merve523 Hatice_70 ilk gebelikte 13. Haftadan itibaren hissedilmez bence siz karıştırıyorsunuz. 2. Gebelikte 1. Gebeliğe göre daha erken hissedilir. 20. Haftadan sonra hissedersiniz tam anlamiyla
hayalim35 Hatice_70 çikolata ve meyve suyu ben nsteye girdim hareket etmiyordu doktor bunları ye gel dedi
aminehumamoms Cansut20 20de hissettim ilk vuruşunu şimdi 23 haftalıgım hiç durmuyo özelliklede yattıgım zaman 😁
Aseer 11-02- nasıl bir his ? Ben de 18. Haftadayım böyle anlık bi acı gibi bişey oluyor o mu ? İlk gebeliğim anlayamıyorm
Nursah2 18+4 ikiz gebeyim tam anlamıyorum bazen bir hareketlenme oluyor ama bebekler mi midem mi bağısak mı 🙈 ilk gebeliğim
Remziye-karahan 21.haftanın başında hissettim ben anlamadım ilk dedim ne oluyo 😅çok değişik bi his ya gerçekten yaşamak isteyen herkese nasip etsin Allah 😊ben şey diyorum heralde içerde halay öekiyo özellikle geceleri
DENIZ_55 Krtcm farkindaysan tekme atti demedim segeriyor dedim seni inandirmam onu ben tasiyorum ben hissediyorum