Erken ergenlik çok sıkıntılı bir durum benim yeğenim de yaşadı aynı şeyi doktor görünce direkt hazır tavuktan dedi. Gelişimi falan tamamen durabilir Allah korusun 2-3 yıl oldu teşhis koyulalı her ay iğne oluyor durdurdular yani çok şükür ama hep baş ağrısı yaptı bizimkinde🥺 umarım sizinki daha basit bişeydir