Gzdesri Oğlumun adı Alp, kısa ve tek olsun istedik. Şimdi ikinciye hamileyim 1 hafta önce düşük bir yüzdeyle de olsa erkeğe benzetildi, içimde hâlâ kıza dönecek diye bir his var ama erkek ismi bakıyoruz biz de.
Eşim Polat ve Pusat isimlerini sayiklayip duruyor, ben hiç beğenmedim. Kendim de karar vermedim daha ama listemde Kıvanç, Kerem, Tuna, Murat var şuan, beğendiğim başka isimler de var not etmediğim için unutuyorum 😀