Merhaba anneler bebeğiyle arasında AB0 uyuşmazlığı durumunu yaşayan var mı böyle bişey olduğunu yeni öğrendim bilgi almak istedim benim 0 rh + eşimin b rh + anne karnında tedavi ediliyor mu yoksa doğunca mı gözetim altında olması gerekiyor 35 haftalık gebeyim