seyma3737 Cekilmezbirkiz bende 29 haftalığım akşamları magosit kullanıyorum sanırım magnezyum yeterli gelmiyor dediğiniz gibi doktor kontrolünde doktoruma söyleyim
Mhr34 seyma3737 evet benim 2 hafta sonra geçti. İnşallah sizin de hemen geçer. Magnezyum mutlaka kullanın 🥺
seyma3737 Mhr34 ayy hadi inşallah bir haftadır tadım tuzum yok sırf şu ağrı yüzünden birde benim sol göğsümün altındaki kemikler de acıyor arada sizde de öyle bir durum oldu mu
EUEUEU Mhr34 normal tabıkı benım basımdan berı ara ara yoklar benı kalcam. 36nın içindeyim bugun resmen kalca bacak krmap gibi bişe oldu yürüyemedim oturamadım. Magnezyum eksıklınden oluyomus gunluk maden suyu yoğurt süt tüketmeye calısın
seyma3737 Minikkusveannesii benim bu aralar baya baya azaldı çok şükür magnezyum hapina devam ediyorum birde idrar yolu enfeksiyonu çıktı bunun için bol bol su içiyorum sanırım oda fayda etti çünkü doktorum susuz kalınca sinir sıkışması yaşarsın dedi