Sevgi2023 LovelyMom_ başin buraxdim🤦🏻♀️nece olar olar aybaşi olmaq ucun nese tebii yol axtariram ki onda yumurtalama gunumude bilerem sonraki ay da bilerem ne var ne yo
iremmm1919 LovelyMom_ Benim adet tarihimden 1-2 gün önce 0.100 çıkmıştı tam adet gunumde işte 38😊 Umut her zaman var 😊
LovelyMom_ Esmer00 tam net cevap için doktorum öyle söylüyor, Hem çok kişi 2 3 gün önceden negatif görüp adetten 1 hafta sonra pozitif görmüşlerde var,onun için hiç bi zaman ümidi kayb etmek olmaz Ama ben regl oldum bugün
iremmm1919 K123k ben iki bebeğimde de adetime 2 gün kala falan kan testi verdiğimde 0larda çıktı adet günümde öğrendim hep. Ama benim kasette silik çıkmıştı . Sözde denediniz mi kaset test 😊 İnşallah gönlünde ne varsa o olur canım benim ☺️☺️