Sula Haftadayım ve sabah erken saatlerde sol kasığım ve belime ağrı girdi geçmesini bekledim takip ettim 2 saat geçmedi kalktığımda ise yere basamadım sol bacağım kilitlendi ağrıdan yürüyemedim acile gittik pazar olduğu için serum yaptılar ağrım onda dindi fakat eve geldiğimde bir saat içimde tekrar başladı ve şu saat oldu hala devam ediyor yarın kadın doğuma gideceğim fakat şuan ne olduğunu anlamaya çalışıyorum sizlerde böyle bir durum oldu mu aralıksız devam eden ağrı ve sızı normal mi sizce yaşayan varsa eğer cevaplarınızı bekliyorum