27 haftalık oldum bugun itibarı ile
- Hamileliğim. İlkinde ilk 6 ay istifra halindeydim yorgun halsizdim ama doğum normal oldu
Şimdi 2. Hamileliğim ve ilkinin tam trrsi 12. Hafta ile birlikte istifralar bitti bazen hamile olduğumu bile unutuyordum ama bu hamileliğimde bir sorun yaşıyorum plasenta haşa yıkarı çıkmamış cumartesı randevum var ve endişeliyim dinleniyorum cok ayakta kalmamaya ve dınlenmeye calsııyorum
Bazen kendımı cok üzgün yetersiz hiss ediyorum oğlum 4bucuk yasında sankı onla ılgılenemıyorum ısteklerıne yetısemıyor gıbıyım doktor bır hafta dıkkat et yenıden kontrol edecegı ıcın dıkkat etmeye calısıyorum ama ogluma da cok uzuluyorum
Allahım bu hafta guzel haberler almayı nasıp etsın