Lavinya1811 Anneoldukiyimi Hafta kontrole gittim doktorum 32 de çağırdı nst başlatacak, 35’ten sonra her hafta kontrol dedi canım
nefessmommm Anneoldukiyimi devlette 32. Hafta da başlıyormuş ama 31+5 de kasılma ve sancı şikayeti ile gittiğim için erken girmiş oldum özelde daha geç başlayabiliyor diye duydum ama özele de her gittiğimde nstye giriyorum çünkü kasılma ve sancılarım çıkıyor
Busraa-aa Arkadaşlar bişey sorucam 25 haftalık oldum 2.3 gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var normal mi?
BurcuSTopsakal Anneoldukiyimi Devlette riskli gebelik 32de, normal gebelik 35te başlıyor canım.. Ama daha erken 28/29/30da da başlatılan var özel durumları sebebiyle. Sanırım doktorlar gebenin durumuna göre başlatıyor