Paramedik16 gakkoyengee sleepy natural ve prima karışık kullanıyorum ikizlerim için ikisindende memnunum herhangi bir sorun yaşamadık sleepy kalıp olarak biraz küçük beden seçerken ona dikkat edin yeterli mesela sleepnin 1 numarası primanın 0 numarasına eş değer
Tugbamf gakkoyengee oğlumda Prima premium care kullanmıştım sonra Molfix ve canbebe denemistim. Sleepy hep çıkartıyordu çişini bir kere yaotiginda bile . Molfix aldım şimdi kızıma da . Umarım popisi sever 🥰
gakkoyengee Tugbamf ay hangisini alsam bilemedim valla birde yenidoğan kaç tane alayım bazı paketler 164lü bazıları 40lı 164 iyi demi
Tugbamf gakkoyengee bende 120 li paket alacaktım çok kullanılmıyor 1 no diye. Esim 240 tane almış. İade edecektim ama sonra instada stok yapmak isteyenler için hesaplama gördüm günde 8 tane den. 240 tane gidiyormuş 1 no bende bıraktım. En kotu ben kullanırım regl yoğunluğunda lohusalıkta 😂😂😂😂
Brcmrttt 164 tane fazla gelirmiş canım bende aynı durumdayım kuzenim dedi bugün alma çoklu paket dedi 2 paket yenidoğan var bende toplam 85 tane yeter dedi hemen 2 numaraya geçersin dedi
gakkoyengee Brcmrttt o zaman 40lı 2 paket alayım ya da bi 40 alayım bide alerji olursa elimde kalmasın diğer 40 tanesini farklı alırım
Brcmrttt Hhbnhbnjvv Nurrrrrrr06 gakkoyengee Semanurr0 benimki cennetten beni izliyor canım en çok şu an annemi yanımda istiyorum