Sumeyyealts Şuan bu postu karnımda hıçkırık yapan bir bebeyle okuyorum 🤣 20.haftalar aslında hissetmek için çok erken olabilir, insanlar normal tekmeyi ayırt edemiyor o haftalarda… Ama öyle diyelim öyle olsun, çok güzel bir his.. İlerde üzüleceksiniz bebeğinize, çünkü geçmedikçe sinirleniyorlar içerde. Hem hıçkırık hem sinir tekmeleri bi arada oluyor çok tatlılar 😂 uzadı mı duaya başlıyorum, Allahım eziyet çekiyor çocuk artık ne olur bitsin diye