AygyulSina Nur92 alt kisimdaki ritmimler sanciyi gosteriyor ustteki ise bebegin harekerini ve kalp atislarini
Haticeozlem Nur92 ben 4 5 defa girdim ama.sanci 90 ları falan görünce sanci var sayiyormus doktor ..bide bebeğin kalp.atisina bakıyorlar 140 ve üzeri olması lazim 180 ı de gecmicekmks
Hazall34 Nur92 galiba çizgilerden anlaşılıyor zik zak fazla olduğu zmn sancı oluyor net bilgim Yok ama
Nur92 Haticeozlem 90 olması lazım en az sancı sayılması için yani 36.haftama girdim yarın kontrölüm var belki Nts ye giricem
Nur92 Haticeozlem sancılarınız mı oluyor yoksa rutin kontrol mü bana hiç nst den bakalım demedi doktor
Haticeozlem Nur92 rutin bakıyor doktorum sanci varmı yokmu bebeğin kalp.atislari nasil He r gittiğimde giriyorum nst ye
BMH Nur92 son haftalarda nst ye giriliyor canım erken haftalarda da giren oluyor ama onların ultrason da kasılmaları falan çıkıyor o yüzden diye biliyorum