Temmuzmucizesi26 Kızlar merhaba sabah uyandım iyiydim ama öğleden beri kan şekeri düşerde elin ayağın titrer sürekli açlık hissedersin ya öyle dolaşıyorum sürekli bir şeyler yiyorum ama bana mısın demiyor dinleniyorumda ama yinede tuhaf bir hal var üzerimde tansiyom düşüyor sanki öyle 🥲 5+2 deyim başlarda böyle olan var mıydı
aysegullozdm Temmuzmucizesi26 canım şu an 16 haftaligim bende de oluyor çok normal o şekilde olması haliyle acikiyorsunda zaman zaman 🙃🙃
aysegullozdm Temmuzmucizesi26 canım şu an 16 haftaligim bende de oluyor çok normal o şekilde olması haliyle acikiyorsunda zaman zaman 🙃🙃
Temmuzmucizesi26 MervEliz13 geçen hafta baktılar iyi dediler bugün böyle oldum sabahtan beri dünyaları yedin ara öğün meyve çeyiz kahvaltı akşam yemekleri bana mısın demiyor 🥲
Temmuzmucizesi26 aysegullozdm evet sabahtan beri dünyaları yedi doyma hissi hiç gelmiyor 🥲 daha da küçük yani benden de beslenmiyor anlamadım 🥲
Samiree Temmuzmucizesi26 benimde oyle oluyordu bide ben okul oncesi ogretmeniyim cocuklarla bas edemiyordum. Doktor vitamin takviyesi yazdi ondan sonra duzeldi. Ne kadar yiyeceklerle dengelemeye calissakda olmuyor ilac gerekiyor. Simdi 24 haftadayim 1-2 hafta oldu ilacim biteli yine bedenimde bi esinti var sanki. 3 gune randevum var bakalim doktor ne soylicek
Samiree Samiree ne icin yazdigimi unutdum) yani demem o ki, doktorunuza soyleyin vitamin falan biseyler yazsin cok iyi geliyor
aysegullozdm Temmuzmucizesi26 anladım doktorunuza soyleyin ama erken haftalar bunun için olabilir yine de ama ben sizle ayni haftadayken yemek yiyemiyordum ta ki 10. Haftaya kadar 🙃🙃
Asibayan Bende senin gibi daha ögrenmeden hamilelgimi aynı seyleri hissettim asırı aclık hissi kan sekeri düşer gibi yemek yiyene kadar titreme felan sonra da test yaptım pozitif , ilk günler normal oldugunu düşündüm sonrada devam etmedi zaten