IlknurNida Merhaba kizlar şuanda 36+5 günlük hamileyim.son iki gündür vajina kemiklerimde ağrı olmaya başladı .şuanda bebek çok hareketli ve otururken hareket ettiğimde bile ağrı oluyor .bu durumu yaşayan var mı ?
Oznur_ece65 IlknurNida bende öyleyim canım vajinal bölgem aşırı ağrıyor tuvalete bile giderken zorlanıyorum yani her insanda farklıdır ama benim ilk gebelik ve aklımda deli sorular var normal mi ki
Oznur_ece65 IlknurNida Çarşamba günü için randevu aldım bakalım sorcam 37 haftalık oldum bide çatı muayenesi olur büyük ihtimalle ondan da korkuyorum 😂🤦Bi an önce sağ salim doğurmak istiyorum
Celiks_64 Ben 23 ten beri böyleyim doktor yapcak bir şey yok ağrır dedi şuan 30 olduk hala aynı devam ediyor o ağrılar sabretmekten başka çarem yok çürüdü artık sanki oradaki kemiklerim o kadar felaket bi ağrı
Hamile_Teacher Ben de öyleyim geceleri birde bebek bi tarafa toplanıyor tuvalete gidene kadar inanılmaz bir ağrı oluyor vajınamda kemik ağrısı gibi sızlıyor
Papatyam17 IlknurNida biz de 33 haftalık olduk son 1 haftadır aşırı baskı hissediyorum doktoruma yazdım normal dedi
IlknurNida Papatyam17 iyi bari içim baya rahatladı şuan,en azından normal bir durum olduğunu öğrenmiş oldum
Oznur_ece65 IlknurNida Amin amin inşallah canım.. Rabbim hayırlı kolay doğum nasip etsin.. Olmayanlara da tez zamanda hayırlı haber versin inşallah rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🤲