Neylin tunaanurr Hülya Erkök mü ?siz kaç haftalıksınız ?ben bi kere gittim Hülya hanıma hastane Doğum fiyatları vs bilginiz var mı?
Kamelya Hazall34 70 tl muayene ücreti indirim kartım var 60 tl ye gidiyorum tahlillerini falan başka hastanede yaptırıyorum doğum fiyatıda yılbaşından sonra netleşicek
Hazall34 Kamelya canım şekilde olabilir bir serum 198 acil giriş 90 diğer testler derken 470 verdim Bn SGK şu olmama rağmen 💁🏻🙅🏻😂
Hazall34 Kamelya ben de o yönden tedirgin oluyorum necmi kadı oğluna gidiyorum şu an ama doktor çok ilgisiz 😐
cyakdemir Evet, en başından beri aynı doktora gidiyorum. Çok çok çok memnunum. 32+4 teyiz. Mesela esencana çok iyi bildiğimiz bir doktor tayin oldu ama ben kendi doktorumu bırakmak istemedim. O kadar sakin ve naif bi doktor ki, ilk gebeliğim benim, doğal olarak bi çok kez tedirgin gittim, odasından sakinleşerek çıktım. Zaten bi kez muayene olsanız ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
Sevuz cyakdemir Bende Dr konusunda çok araştırdım. Ayhan beyle tesadüfen karşılaştık 29 haftalığım ilk aydan itibaren ona gidiyorum. İnanılmaz pozitif ve ilgili bir doktor. İnşallah doğumumda onunla olacak.
Kamelya Hazall34 bir kere gittim oraya ne bebeği gösterdi ne ilgilendi hastanenin pisliğide cabası ay çok öfkeliyim ben o hastaneye😣😄 dahiliyeye oraya gidiyorum ama işte bide bazı kan tahlilleri için mecbur orayı kullanıyorum
Hazall34 Kamelya ay o kan tahlili için falan sıra bekliyorsun bitmeyen bir sıra 😂 Kokusu migdemi alt üst ediyor insanlar çok fazla nefes ter kokusu öldürüyor beni 2 gün hasta oluyorum 😔