tugba04 18 haftalık olduk ama ben hala net bişeyler hissetmiyorum ve ikinci gebeliğim sadece geceleri yan yatınca sanki pıt pıt bişeyler oluyor ama gazmı bebekmi anlam veremiyorum siz ne zaman tekmeleri hissetmeye başladınız ?
Belmaa16 tugba04 19 haftalik olduk 1 ay once basladi pit pit atmalari ufak ufak tekmeliyo galiba yada hickirikta olabilir karnima baktigim zaman gorebiliyorum atisini 🌸sizinde hissettiginiz bebeginiz gun icinde uzandiginiz da hissediyormusunuz
iremcannn1907 tugba04 normaldir canım çoğu doktor 21. Haftadan sonra hissedilebileceğini söylüyor. Kiloya da bağlıyorlar. Zayıflar erken hissedermiş mesela. Beni sorarsan 19’da hissetmiştim 😍
Belmaa16 tugba04 ilk gebeligimde 20 lerde felan hissettim ilk bu ikinci gebeligim daha erken hissettim normal yani sizde yakinda hissedersiniz ama gaz harekerleriyls bebek ayirt edilebiliyo bebek vuruyo pit pit atiyo bise icerde yakinda daha net hissedersiniz merak etmeyin 😊