Krdelen2 doktoru bilmiyorum ama hastane kötünün kötüsü Suriyeli dolu. Doktorlar bile genel olarak yabanci uyruklu. kiz kardeşim orda doğum yaptı zorunlu sezeryan. Kızı farklı dikmişler zorunlu sezeryan olacağını bildikleri halde zamanında kan sulandırıcı kesmemisler , kanamayı durduramamislar. Dikişler 4.katta patladı 1 hafta içinde.ambulansla kaç kez gitti geldi adam gibi müdahale de etmediler dikişi farklı olduğu için her doktor da bakmadı. Bebek kuvezde kaldı, tam taburcu olacak dediler dışardan virüslü bebek gelmiş 2 bebeğe bulastirmis bir tanesi ölmüş ay çok kötü günlerdi. Yakınındaki asya hastanesi çözmüştü kardeşimin son durumunu. Hangi doktoru getirirlerse getirsinler hastanenin yakininindan geçmem