Glcnors molfix kullandm. Çok memnundum halta ama büyüdükçe malasef sızma yaptı. Sızma baya baya artınca artık gına geldi değiştik. Her saat başı kıyafet ve bez değişiyordum. Goon aldım. Aşırı memnunuz şuanlık ❤️🥰
Sleepy rezil bir marka deneme bile derim. Plastik gibi değişik dışı. Kakası bile dışarıdan gözüküyor aşırı sızıntı yapıyor.
Bimin markası fena değil.
Prima aşırı pahalı gerek yok bence o kadar pahalıya.
Islak mendil olarak molfix izotonik sulu ıslak mendil kullanıyorum. Aşırı memnunum.