simgennur0 Kızlar adetime 5 gün var ve aşırı adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum bebek istiyoruz bebekten olabilir mi yerleşirken falan
Egeminannesi simgennur0 gününün geçmesini bekle cnm çok hayal kırıklığı olabilir kafaya takınca da insan gecikiyor çok başıma geldi anlayabiliyorum inşallah vardır bebek ♥️♥️
Eesmaaanur simgennur0 olma ihtimali tabii ki var. Ama olmaya da bilir. En iyisi test yapmak. Erken gebelik testleri onlardan alabilirsiniz ya da adet gecikmesini bekleyip daha kesin sonuc alabilirsiniz
YncaY simgennur0 Benimde 5 gün var bu sabah test yaptım negadif çıktı ve piskolojim kötü oldu ondan yapmayın test adet gecikmesi bekleyin bile bile test almıcam dayanamayıp yapıyorum çünkü benimde adet olucak gibi kasık ağrım var sürekli bakalım bekliyoruz 🙏🏻
mom71 Benim adetim bitti iki gün geçti üstünde inanılmaz bir bel ağrım ve karın ağrım var karnım pıt pıt atma seğirme oluyor neden acaba birde bu zamana kadar yüzümde hiç sivilce çıkmadı anlım sivilce doldu
Milen7 Benimde adetime 1 hafta varken adet ağrısı gibi feci kasık ağrım olmuştu. Normalde adet olacağım gün olurdu o ağrı. Test yaptım negatif çıkmıştı sonra adetim gecikti 50 beta ile pozitifi gördüm
sarikedi12 simgennur0 benim adete 1 hafta kala ağrım oldu 5 gün kala test yaptım çok silik çıktı eğer adetteki kadar siddetliyse vardır yani benim öyle oldu