Canselball ben geçen hafta aldım daha 😂 23.59 da 5 cm açılma ile yatışım yapıldı. 1 saat falan sancı çektim, sonra 6cm oldum. Epidural taktırdım. Sancılarım nstde çıkıyordu ama ben hissetmiyordum. Sabah 5 te uyku bastırdı uyudum kaldım, 6 da ebe geldi baktı açılma 6-7 cm arası. Ama sancılar gitmiş, suni sancı vercez dedi. Saat 7 gibi bir serum taktılar. Suni sancı oymuş. Sonra 10 gibi ağrılar girmeye başladı iyice. 2dkda bir olmaya başladı. Nefes egzersizleriyle zor duruyordum. Ebe geldi 11 gibi baktı 9 cm olmuşsun dedi. hemen doğumhaneye aldılar. 11.23 te doğum gerçekleşti 🥰🥰 inşallah herkes rahatlıkla doğurur ❤️❤️