Ceviz6550 çok şükür doğum yaptım. Posta tekrar yorum gelince aklıma o günlerim geldi🙂 özel hastanede yaptım son anda karar verip. İyi ki özelde yapmışım. Kaç kez devlete gittim kontrole, bebeğime kordon dolanmış bir kere bile söylemediler üstelik nerdeyse heer gün hastanedeydim🙂 neyse geldi geçti ama özel hastane giibisi yok