Gamzeningebeliksureci Merhabalar. 150 mg 21 tablet bir açılmamış paket var birinde de 15 adet var. Önceki gebeliğimde kullandım birkaç ay evvel şu anda ihtiyaç kalmadı. Fiyatı da çok ucuz değildi o yüzden ihtiyacı olan varsa gönderebilirim bana buradan yazabilirsiniz 🙌🏻
Bebegim3444 Gamzeningebeliksureci cok guzel bir düşünce. Ben kullanıyordum eskiden eczacım aradı ve artık kullanma son seri toplatılıyor dedi doktorum aynı şeyi soyledi. Bahsettiğim yaklaşık 3 ay once oldu.
Gamzeningebeliksureci Bebegim3444 bana da 3 ay evvel vermişlerdi düşük yaptım kullanırken bir de doktor 2 kutu birden aldırdı sağolsun öyle olunca elimde kaldı. Bende ihtiyacı olan vardır belki diye yazmak istedim.