izmirgizem ben Prof.dr.Mehmet Tunç CANDA ’ya gidiyorum. Kendisinde ikinci dogumumu yapacağım nasipse. Çok memnunum. Tabi doktor memnuniyeti kişiden kişiye değişir. Ben heran kendisine ulaşabiliyorum. Sorularıma gayet açık ve anlaşılır bir şekilde cevap veriyor. Muayenesinde ayrıntılı inceliyor. Memnun olmayacağım bir ortam ne ilk gebeligimde nede şimdi oluşmadı. Hatta eşimin iş yerinden bir kaç arkadaşını yönlendirdik onlarda çok memnun kaldılar.