Toprak0440 Doğum yaptıktan sonra kanama çok oluyormuş siz hangi pedi kullandınız yada emici külot var o daha mı mantıklı yardımcı olur musunuz
Gzmmtrkmn Toprak0440 depend al ilk başta o çok işe yarıyor, bide normal pedin gece olanlarından al depend kullanımı bittikden sonra normal ped yeterli oluyor :)
yarencaliskan Toprak0440 sezeryandan sonra 1 gün hasta bezi kullandım sonra normal orkid gece kullandım yeterli gelmişti Sık sık değiştirdim evde depend vardı ama sezeryan dikişine denk geldiği için kullanamadım doğru düzgün