guzelanne01_ Ssrr hamileliğimin belirtisi malasef benim ve doğum yapana kadar devam ediyor artıyor hatta Elimi yıkarken tekrar geliyor gebeliklerimin hepsinde böyleyim
Yenibirannee Ssrr 30. Haftadan sonra başladı benim. Şuan 34+2 yim saat basi selamlaşıyoruz wc ile 🥴😅😅
Merve_vrl Benim de 30.ncu haftadan sonra başladı,bol su içmenin de etkisi var çünkü idrar yolu enfeksiyonu kapmisim ilaç kullanıyorum. Bu da etki ediyor bence.
Dilara_erc1 Ssrr 13-15 hafta arasi daha cok gitmeye basladim bi yudum su iceyim 3-4 kere arka arkaya gidiyorum😂😂 geceleri yatmadan su iciyorum kac kere kalkiyorum biktim artik😆