Kızlarrrr selam🌸 29+3 ten bildiriyorum🥰
E bebek ten alışverişin bir kısmını yaptıktan sonra dün Havuzlu Han a gittik açıkçası gittim gittim daha gidemem dedi gidrrrk ağırlaşıyorum aynı zamanda çalıştığım için zaman da bulamam dedim. Neyse fiyat ve performans olarak ben baya bayaaaa tüm alışverişi orda yaptım babynest ten tutun şampuanına alt açma vs herseyıni aldım ve asla kalitesiz birşey almadım özellikle alt kattaki Ela bebek mağazası hem çok kaliteli hemde çok kibar bir esnaf mutlaka uğrayın derim. Ümraniye’de ne bu kadar çeşit ne bu fiyatlara bulamazdım gidecekler tereddüt etmesin sevgiler🌸🥰🥰