12 hafta kontrolünde doktor tahminde bulunabilirim dedi bende hayır hocam parti yapıcam dediğimde 2 hafta sonra gel o zaman kesinleşir dedi. 14+2 de tekrar gittim bağdaş kurmuş çıkıp tatlı bir şey yiyip geri girdim içeri bu sefer tamamen kapatmış. Part yapacağımız ve eşim şehir dışına çıkacağı için son kez acilden bir kere daha gitmek istedim. Acil doktoruna görürseniz yazar mısınız dediğimde bu haftalarda net göstermez ama gösterirse yazarım dedi. Bugün erkek olduğunu öğrendik. Detaylıya giricem ama erkekten kıza dönen var mı? Ya da doktor dedi ya tam göstermez bu haftalarda diye kordon falan önüne gelip de yanılma olabilir mi? Cevaplarsanız sevinirim