38+0 ve dün gece belim tutulmuş gibiydi ve wcye yürüyemedim desem yeridir sabaha kadar da uyuyamadım. Bugünde karnım sertleşiyor bebek toparlanıyor ve sanki sırtımdan damarları asılıyorlar gibi oluyor… ama bazen de 2 saat öyle kalıyor aşırı makatta baskı hissi giriyor.. nişan falanda gelmedi hiç nst de sancılarım çıkıyordu zaten.. ilk doğumum suni sancı ile olduğundan kendi sancı nasıl olur bilmiyorum ya böyle mi oluyor? 😮💨