Bursa17 Kızlar şuan 34+5 im 37/38 inci haftaya doğru kontrole gitsem olurmu sizler ne sıklıkta gidiyorsunuz
pinkpanter72 Bursa17 36 dan sonra sıklaşıyor genelde valla ben en son 30 haftalıkken gitim 36 haftalık olacam iki güne o zaman gidecem
Aasli-342874 Bursa17 bende o şekilde gittim ağrım sancım olmamıştı hareketleri de takip ediyordum sürekli
sevgi9654 haftaya kadar ayda bir gidiyordum doktorum artık 2 haftada bir gel dedi 34. haftada gittim şimdi 36+5’de gideceğim. doktorum son gittiğimde 36’dan sonra haftada bire inecek kontroller dedi. sen de aksatma 36. haftanda git bence
minnakkraker Bursa17 dr belirliyor genelde şu tarihte gel bu tarihte gel diye bir sorun yoksa.. iki haftada bir artık kontrollerin olcak demişti bana 30dan sonra kimisi de sorun görürse haftalık kontrol bile çağırabiliyor
Bursa17 minnakkraker bana bir ay sonra gel demişti şekerin tansiyonunda bir problem olmassa bir ay sonra gel demistu
minnakkraker Bursa17 öyle dediyse tabii öyle git kötü olursan bilgi verirsin zaten ama genelde daha sık çağırıyorlar diye biliyorum ama iyisen gerek görmüyordur belki
Fmcsa 35+1 gittim 36 haftaliğım 37+1 pazartesi kontrolüm var. Daha sonra 38 haftamda gidecem 39 haftamda doğum nasip olursa cnm. Rabbim saglikla yavrularımız kucağımıza almayı nasip etsin 🤲😇
Tayyibe42 Bursa17 evet alttan bakti kapaliydi ama baya kasiliyordu karnim 1-2 haftaya dogurursun sen dedi bakalim bekleyecem bol bol plates yuruyus ve hareket etmeye calsiiyorum bide hurma yiyorum. Sancilarim da var geceleri adet agrisi gibi
Mira343434 Bnde şuan 34 +4 deyim yeni gittim 36 da bidaha cagardi daha sorasinda haftalik cagiricam ddi sonlara doğru çok ara vermemek lazm gitmek icn cnki nst takibi oluyor