Ozge230806 2 gündür o kadar hareketli ki yerimden oynatıyor artık beni Ne uyku ne oturma hiç bişey Napicam bilmiyorum Bu kadar hareketli olması normal mi sizce Başına gelenler yazabilir mi ???
Yenibirannee Ozge230806 34+2 horon tepiyor yeride mi daralmadi anlamadim ki… benimki de kıpır kıpır 🥴🥴🥴
Gzmmtrkmn Ozge230806 ne güzel işte benim doktorum her zaman çok hareketten korkma az hareket ediyorsa veya etmiyorsa endişe et demişti, bırak tepinsin dursun sağlıklı olduğunun göstergesi enazından :)
Ozge230806 nur6565 benim bu 3.hamileligim ama hiç biri bu kadar değildi O yüzden biraz endişelendim Bide biraz erken gelmeye meyilli arkadaş 😂 oda korkuttu beni
Mlsfcr Ozge230806 günümüz aynı benimkide çok hareketli ya bugün yemek yerken direk alta doğru vuruyordu sanki yiyemedim sürekli uzanasım geliyor o yüzden
Sevdaltun Benmde öyle doktora sordum herkesin hamileliği hissetmesi farklı dedi biz zaten hareketli olmasını istiyoruz oynmamasi sıkıntı demişti benm kızım maşallah kendini oradan oraya vuruyr yanlarına br şeyler batırıyor yatirmiyor anacigni 😁