Kaşıntı 1 haftadır bi gelip bi gittiği için doktora gitmedim şimdi dünden beri aşırı kaşıntı yanma var duramıyorum resmen travazol sürdüm sirkeli suyla yıkıyorum pamuklu bez koyuyorum kuru kalsın diye ama yok banamısın demedii yanıyoor sanki orası zonkladıkça bebek kafasıyla baskı yapıyor çıkacak gibi normal doğumu engellermi kızlar bu bide yarın doktora gidicem alttanmı bakar