Aylasss97 Kızlar 22 haftamdayim 2-3 gün önce tetanoz aşısı yaptım sağlık ocağında ,1 ay sonra yine doz yapılacak dedi hemşire . Siz yapınca ikinci doz yapıyor muydunuz
Aylasss97 Yenibirannee Yazmelegi_ aminehumamoms babylook Teşekkür ederim kızlar yurtdışında bi defa yapılıyor hamilelikte o yüzden aklıma takıldı 🥰
BurcuSTopsakal Aylasss97 Tek doz 2 sene, 1 ay arayla çiftlerseniz 5 sene koruyuculuğu oluyor. Yani anne/bebek sağlığı için tek doz da yeterli, etkisini çoğaltmak isterseniz ilerde yine vurulabilirsiniz 🤗