arkadaşlar aranızda bebelac mama kullanan var mı? bebeğime bebelac yediriyorum kim öğrense aptamil yedir bebelac ne dandik mama diyip sinirimi bozuyorlar ya en son ağzıma geleni söyliycem artık aptamile göre bebelac daha uygun fiyatlı diye dandik görünüyorlar ben de istiyorum en pahalısından yedireyim bebeğime ikide bir bana laf yapıp durmaya gerek var mı yani