Elif380 Yarın 13+3 oluyoruz adet tarihime göre ama ultrasona göre geçen ay 1 hafta gerideydi bakalım şimdi nasıl olacak cinsiyet tahmini yapabilecek mi acaba çok merak ediyorum doktordan gelince cinsiyet postu açıp tahminde bulunmanızı isteyeceğim 😍🥰
Ozlm_31 Elif380 yarın deglde salı günü görüş günümüz 27+3 uz ikiz gebelik bizim 12 haftada cinsiyet tahmini yaptı 14 de netleşti
Aysensrkan Ay bizimde görüş günü şeker yüklememiz olacak 25+2de gitmiş olacağız merakla yarın olsun istiyorummm