Sedacaner Beeeennn, hamile olduğumu öğrenmeden önce çikolata abur cubur tatlı yediğim zaman ağzımin içi zehir gibi oluyodu ağzımın tadı bozuluyodu.. Sonra hamile olduğumu öğrendim meğer hamileymişim diye öyleymiş.Simdi 36+3 haftalık hamileyim şimdiye kadar hâlâ geçmedi çoğu şeyin tadı acı acı geliyo ne yesem ağzımın içi zehir gibi.Hicbir çözümde bulamadım,Dogurunca geçecek heralde artık bu durum.