Gizemsongul 39+0 cnm bende gecen hafta 2 cm acıklık vardı dun gittim ama sancı falan yok dedi gayet yrnde keyfi bebeğin dedi.. p.be tekrar catı yapcak acılma varmı die eger yoksa sezeryanla alcak.. ama az önce benden sumuksu bişiler geldi azda kan gibi bişi geldi anlamadım belkide nişan geldi...