My12 Kahverengi leke şeklinde kanamam oluyor iki gündür normal mi sizce ? 7 haftalık bebeğim 2 gün önce kalp atışını duyduk
My12 balevlatlarim3535 doktora elbette gidicem .yaşayan var mı bu durumu diye merak ettim içimi rahatlatmak istedim ..
My12 gamzecgr 2 gün önce doktora gittim kalp atışını dinledik hiç bir sorun yok dedi bende ondan ötürü yerleşme kanamasıdırr dedim ama geçmedi Doktoruma ulaşamadım şuan farklı bir sehirdeyim yarın acile gidicem
yesimkarayigit Benim çok az Bi kahverengi akıntım olmuştu doktorum yerleşme kanaması demişti ama her ihtimale karşı kontrole çağırdı ihmal etme kuzum hemen doktoruna görün Allahım korusun yavrunu 🙏
denizgurbuz My12 ihmal etmeye gelmez buradaki yorumlara göre hareket etmek yanlış olur doktora git mutlaka görün
AyAc My12 kahverengi, pembemsi akıntım oldu benimde 7+4 deyiz hala devam ediyor, farklı 3 doktora sordum normal dedi . İçinizi ferah tutun ama yine de doktora görünün ne olur ne olmaz
Kubr_plt00 AyAc ay benimde 8 gündür kanamam var kahverengi hemde ara ara leke gibi Geliyor doktora göründüm doktor bebek iyi dedi kalp atışı var düşük riskin var dedi ilaç başlattı progestan kullanıyorum
yarencaliskan Kubr_plt00 7 hafta falan temizlik yapmıştım sonra başladı 2-3 hafta sürdü Progestan fitil olarak kullandım
Kubr_plt00 yarencaliskan peki şuan hala varmı kahverengi akıntınız ben 8 haftalığım hala var devam ediyor
yarencaliskan Kubr_plt00 suan 20 haftadayım ve 10.hafta civarı kesildi doktorunuza gidin kanama alanı falan var mı diye baksın
yarencaliskan Kubr_plt00 iyidir inşallah gönlünü ferah tut ben gördüğüm an başımdan aşağı kaynar sular döküldü çünkü ilk oğlumda böyle bisey yaşamamıştım hastaneye nasıl gittiğimi bir bilsen korkarak ama genelde pembe kan tehlikeli diyorlar sen en yakın yarın hemen git