Hlycsr91 Merhaba kızlar, 32 haftalık hamileyim doğum hazırlığı evde badana temizlik derken biraz yoruldum, ara ara alt karnımda ağrı oluyor kramp gibi hemen geçiyor ve vajinada baskı hissediyorum bazen bunlar normal mi acaba 🥺
Aasli-342874 Hlycsr91 evet bu haftalarda normal Bebiş dönmüş olabilir o yüzden baskı yapar yorulduğunda da ağrın olur şiddetlenmediği sürece dinlenince geçer
Dogaclk Hlycsr91 dun kontrolum vardi ayni seyleri hissediyorum. Doktor fazla hareket ve agir kaldirmadan oluyor dedi bana. 2 yasinda kizim var cok kucagima aliyorum. 33 haftaligim. Kramplar cok olursa nstye aliyorum ama hemen geciyorsa gerek yok dedi. Sizin de durum aynidir muhtemelen🌸
35aysegul Hlycsr91 yarın bizde tam 32 olcaz nasip olursa bende hem aşağıda hissediyordum bebeği yani hep aşağıdaydı bildiğin vajinaya yakındı. Hem de birkaç kez vajinaya arada sızı oluyordu anlattım doktoruma. Allah korusun erken doğum sebebi olur mu filan diye. Tamamen bebeğin pozisyonu ve baskısından dolayı oluyor çok normal dedi. Artık ağırlaşıyor erken Doğumla ilgisi yok dedi. Yarın kontrole gidicez bakalım ne dicek. Korkma canım gayet normal sağlıkla kavuşalım inşallah 🌺