Merhaba, ben 47 gün önce normal doğumla bebeğimi kucağıma aldım. Dikişim falan oldu ama tümü kendiliyinden eridi. Sorun şu ki halen kanamam durmadı, her keste farklıdır deyip çok ciddiye almadım ama affedersiniz az önce kendimi bir kontrol edeyim dedim alttan baktığımda içerde büyük bir şey gördüm ne olduğunu anlayamadım et gibiydi çok korkuyorum galiba onda da bir delik vardı ((( bildiğiniz içimi gördüm 😔 yarın doktorla konuşana kadar ben sakinleşemicem lütfen bu konuda bilgisi olan varsa yazsın