Tuba52 Daha önce siğiller hakkında bilgi almıştım sizlerden nedir ne değildir diye? Bana hpv virüsü olabilir demiştiniz ve öyle de çıktı. Yaklaşık 4 doktor gezdim ilki hafta içinde yakacaktı biri kendiliğinden geçebilir biri Doğumda ya da sonra 🤷♀️ Test yapmayı uygun bulmuolar yakmayı da keza öyle ,ilşki ve sezeryan Doğum konusunda bi aynı kanıdalar. Sirkemi sürmedim kantaron yağımı kullanmadım muz kabugu mu koymadım steril olmama ragmen üremesini engelleyemiyorum 18 haftalık gebeyim bu durum beni ciddi strese sokmakta.doğuda yaşıyorum.benimle aynı durumu yaşayan bu durumdan kurtulanlardan yardım destek akıl bekliyor tecrübelerinizi dinlemek ona göre yol almak istiyorum ☹️ Şimdiden teşekkürler 🙏🏻
ezos Tuba52 ben de burda bekleyeyim bari kurtulan varsa faydalanayim😐😔yakmak ise yaramıyor eşimden biliyorum kesin çözüm eczanede karışım şeklinde yapılan ilaç var ama hamileyken kullanamazsın diyorlar 😐 ama normal doğum yapamiycaz yanarım yanarım ona yanarim
Hatunnn Tuba52 canim sigil bagisiklik sistemiyle alakali bir sey oyuzden bi enfeksiyon gbi algilayipta bu tarz seylerle gecirebilcegini sanma malesef mumkun degil, bende cikmisti bitaneydi cokta buyuktu ameliyat oldgum bi donemdi iyi beslenemeyip bi haftada cok fazla kilo kaybi yasamistim snra bi baktim sigil cikmis beslenmemi toparladim ve imuneks diye ek bi takviye madde kullandim bu ilac olarak gecmiyor beta glutan iceren bi gida takviyesi 1 ay sonunda gecmisti sigilim ama doktorda sasirdi, bir dahada tekrarlamadi sonrada test yaptirdim suan negatif .gebelikte imuneks kullanilabiliyormus doktoruna danis istersen ama kesin gecer diyemiyorum gebelikte bagisiklik sistemi dahada hassas malesef
desagr Tuba52 Gebelikten önce dondurmuştum daha sonra doktorum gebelik sırasında bağışıklığın düşer yine çıkar dedi ama şuan herhangi bişey yok. Ama çıkarsa da normal doğuma engel değilmiş yani en azından benim doktorum normal yapabilirsin dedi 🤷🏽♀️ Sadece uçuk mikrobunda normali önermiyorum dedi. Bende ona güveniyorum bakalımm
Merib Tuba52 canım bende 16haftalıj hamıleyım sığıl var vajına dışında doktor eczaneden birley hazırlattı cildiyeye yonlendırdı spreyi sıktılar 15 güne Birfaha gel dediler bu hafta gdecem tekrardan
Tuba52 ezos eczanede karışımı sordurdum yapamıyoruz doktor önermeli dendi ,doktorlarda bi ilaç önermiyorlar hadi yaktır bununda çözüm olmadıgını söylüyorlar e nasıl kurtulcaz ya🤷♀️ Bebek doğduktan sonra kıyafete çamaşırlara eline dikkat ,çpcuga bulaşır,yaptıgımız sezeryanında anlamı kalmaz diyorlar of 😐
ezos Tuba52 herkes bisey söylüyor zaten ah bilsem napıcaz benim patoloji raporunda akrokordon viral siğil çıktı dermatologlar normal doğum yapamazsın diyor benim doktorum engel değil diyor her kafadan bir ses çıkıyor kimi dinleyelim biz simdi😭
Tuba52 Merib ya Allah aşkına canım ne yazdı hazırlattı lütfen öğren.ben doguda yaşıyorum doktor doktor gezdim çare bulanım yok .iyi geldiyse de bana olur mu ? Tez zamanda şifa bulalım inşallah
Merib Tuba52 canım bu hafta gdecem tekrar ogrenırım sana haber ederim burdan mesaj yazarak 🙏🏻Hamılemısın sende
Pamugumgeliyor Tuba52 ben kurtuldum sirkeyle ama her sirkeyle olmuyo onuda soyliyim. Ben ilk basta herhangi bi marketten oyle normal markasiz bi elma sirkesi aldim hicbi faydasi olmadi. Sonra doktor dogal olmali demisti zaten, tek dogal doganay nare elma sirkesi vardi onu buldum aldim. Bide uni baby kokusuz islak mendil aldim doktor oyle ddi cunku. Her gun gunde 5-6 defa islak mendile dokup sirkeyi sigilleri sildim , cayir cayir yandi yeri geldi ama yinede sildim hep. Hatta doktor sildikten sonra bi iki dakka bekle sonra yika dedi ama ben sirkenin etkisi gitmesin die yikamadim oylece kurumasini bekledim . Hatta derimi yara edicek derece cok kullandim sirkeyi ve her silmede camasirimi degstirip yeni camasir giydim. Zaten sigilleri bi kac gun sonra bakiyosn ki sirke sayesinde beyaz renk oluyolar curumeye basliolar. Tam 20 gun icinde kayboldu benimki
Pamugumgeliyor Tuba52 yok canim daha siseyi yarilamadan yok etti cok sukur. Dedigim gibi yaparsan eger bi saglikcinolarak soyluyorum kesin yok olurlar. Hatta doktor bana ddi sana bebek kucuk die ilac yazamiyorum, zaten yazdigim ilaclarda sirke icerikli ilaclar bunun tek yontemi acisiz sizisiz diyosan sirke dedi. Cogu doktor kolaya kacip yakalm donduralim dio oysa once sirke tedavisi uygulansa yok oluyo ddi
Sedackk Kızlar bu hpv nerden bulaştı peki sizlere Eşlerinizdenmi? Vede onlara nerden bulaştı bu sorular kafamda sürekli 😕
Aysun2834 Sedackk cnm eştende geçebiliyor fakat hamilelikte vücut direnci düştüğü için ortaya çıkıyor
Gmzcngi Sedackk %90 eşten geçiyormuş canım hamilelikle vücut direncinin düşmesiyle hpv virüsünün alakası yok ya eşten yada girdiğin tuvaletlerden oda tuvaletten bulaşma riski %1 falan😢 eşlere nasıl geçiyor o konu hakkındada bilgim var az cok dikkat etmek lazım😕
Dk16 Tuba52 dondurma yöntemiyle geçmişti benim Bir de kafaya takmamak önemli kafaya taktıkça çoğalıyor bu maalesef Ben tedavi olurken bir gün bir baktım yoK olmuş Ama geçmesi için Doğum sonrasını beklemeniz gerekebilir tedavi olma açısından Geçmiş olsun
Tuba52 Bayanlar ben bugün doktora gittim çok kötü olmuş dedi dogumdan sonra yakıcaz dedi daha da büyüyüp üreyecek dedi krem fitil ve batikon verdi.bu arada organik doğal sirke aldım hatta siğil duası da varmış ögrendim ne varsa denicem hayırlısı 🙏
Busra26 Tuba52 canım ben de aynı şeyi yaşadım bana eşimden bulaştı sanmıştım ama meğer ben doğuştan taşıyıcısıymışım doktorum bunu tamamen Yok etmek mümkün değil taşıyorsun bunu şimdi Yok edicez belki bir belki 10 yıl sonra tekrarlayabilir ama bu varken normal Doğum yapamazsın bu virüs yaşadığı İçin Doğum kanalından geçerken bebekte onu alıcaktır dedi bize bi ilaç verdi hala saklarım eşim de bende kullandık çok şükür 4 yıl oldu çıkmadı bir haftaya kadar düşürdü ismi( verrutol) bunu çok dikkatli kullan sadece siğilin üstüne sürüyorsun onun haricinde tenine değerse yakar siğilde hiç canın yanmıyor böyle mum dökülmüş gibi oluyo üstüne hiç ellemiyosun o şekilde düşene kadar sürmeye devam ediyorsun o kendiliğinden düşüyor
Emis Busra26 canım aynı durum bendede var. Siğillerim vardı ve yaktı doktor. Ama normal doğuma engel olmadığını söylüyor. 38 haftalık gebeyim normal doğum için bekletiyor beni
Siinemaydinlar Busra26 bu ilaci doktor mu yazdi yoksa tavsiye uzerine mi aldiniz gebelikte kullanilabiliyormu🙄
mrsdoruk Busra26 canım verrutol demişsein üzerine sürüyorsun sigilin dimi düsmesi 1 haftayı mı buluyo ?
Busra26 Emis bana da yakabiliriz yada ilaç ile yakarız demişti ben ilacı tercih etmiştim canım Doğumla ilgili de bilmiyorum belki doktordan doktora değişiyordur ama virüs o bölgede olunca mantıken de çocuğa normal Doğumda geçme olasılığı yüksek geliyor düşününce
Esraburhnkulu Tuba52 offf kötüymüş buu..bende ilk hamileligimde çıktı vajinada ama doktorum bununla ilgili bişey demedi normal doğurdum tabi benimki çoğalmadı 2 en fazla 3 tane vardı şuan yok yine hamileyim bakalım korktum bende ya
Tuba52 Esraburhnkulu bana. Da yapamayacgımı söyledi ki fazla ,daha da büyücek artvak kapmışsın bi kere dedi