Nemregn Kızlar bi haftadır ishalim üç gündür su gibi artık doktora gitmedim. 21 haftalık gebeyim başka bir şikayetim yok sadece ishal zarar verir mi bebişe, hareketleri normal çok şükür. Ona göre yarın ildeki doktoruma gitmeye gerek var mı bilemedim?
pinkpanter72 Nemregn ben hamileliğimin son haftalarında olmuştum çok zor ishal kötü bide bol su iç bide tuzlu leblebi işe yarar çok sürerse bence doktora git serum felan takılabiliyosa takarlar
Mervenur_kcbs Nemregn İstanbul’dan selam ailecek 3-4 gündür ishaldik sarı leblebi ye benekli olan var ya hemen geçirir inşallah
Ayfer- Nemregn ishal üç günden sonra iyi değil. Bağırsaklarınız enfeksiyon kapabilir. Probiyotik verecektir doktor
Belginylmz Nemregn ama bu İshak bukadr uzun sürmesi iyi değildir ya bı nolur nolmaz sen doktora bı gözük patates fekan haslasan yesen ishaki durdurur yada bir çay kasigiyka kuru kahveyi suyla beraber iç ida iyi geliyor ishale