Benim 12. Haftada olmuştu doktora gitmiştim şükür bir şey çıkmamıştı. Ama sandalyeye oturma daha doğrusu sert zeminlere oturmaktan kaçın. Çok fazla uzun süre ayakta kalma ve otururken ayaklarını uzatarak arkana yastık koyarak otur. Benim hala dikkat etmediğimde ağrım başlıyor hemen arkama yastık koyup ayaklarımı uzatıyorum rahatlatıyor ☺️