Arkadaşlar 40+1 bitti ne sanci var ne suyum ne nişanım geldi ne açılma var .. yürüyüş yapiyorum çömelip kalkiyorum Meryem Ana otunu denedim hurma yedim ilişki denedim. Özel hastane önce suni verelim dedi sonra sezeryan yapalim dedi . Devlet hastanesi hic ilgilenmedi ben nasıl dogurucam ne yapsam dogururum .. çay alabilecek bir konumda degilim suan merkeze uzaktayım .. hani çatı muayenesi doğumu tetikliyor son 3 gundur 4 kere çatı muayenesi oldum 😐 bundan 3 hafta önce de olmuştum 2 hafta önce de oldum 6 kere artık muayenenin açısından normal doğuma olan inancımı kaybettim pes edicem galiba 😔