yslnrsh Dünden beri vajinama çok ağır bir baskı yapıyor bebeğim ama bugün çok sık oldu ve çok ağrılı, doktora gitsem mi o strese girmek istemedim ama kendini aşağı çekiyor ve çok baskı yapıyor - 36. hafta
Welcometomylife yslnrsh Ben bir akşam vajinamın üst bölgesinde kramp gibi sızlar gibi bi ağrı hissetmiştim 3 kere girdi çıktı o ağrı sonra kesildi. Ertesi gün doktor kontrolüm vardı. Bebek kanala girmiş dedi doktorum 3 cm açılman var dedi eve gönderdi. Bence sende bi doktora git canım emin olursun herşeyin yolunda olduğundan.
nefessmommm yslnrsh aşırı derece de sancım karnında uzun süreli sertleşme olursa acile git canım doğum sancıların başlayabilir benimde çarşamba günü belimden kasıklarıma ağrı vardı sancım çon yüksek çıktı bir gün hastanede yattım çıktım şükür daha iyiyim ama yalancı kasılma devam ediyor kesinlikle arasında dağlar kadar fark var
yslnrsh Welcometomylife yaaa gerçekten mi çarşamba sabah randevum var beklesem mi bilemedim.. ne kadar sonra doğum yaptınız peki
Welcometomylife yslnrsh ya panikletmek istemem seni belki aynı ağrı değildir bahsettiğimiz. Zaten her gebede açılma hızı da aynı değil biliyorsundur. Ben o gün pedikür falan yaptırdım 😂 ama akşamına duramadım tekrar gittim hastaneye evde uyuyamadım tedirginlikten. Hastaneye gittiğimde açılma ilerlemişti yatış verdiler. Sabah 11.23 te doğum gerçekleşti. Ama sende de böyle olacak diye bir şart yok. Eğer doktoruna wpden yazabiliyorsan yazıp bi ona danış. Bebeğinin konumuna göre falan değişiyordur bu süre. 2 cm açılmayla 1 hafta gezinenler de var. Benim hızlı gelişti olaylar.
yslnrsh Welcometomylife devlet takipliyim doktoruma yazma şansım yok sol bel tarafımdan da sancı girip çıkıyor ama duş aldım rahatladım biraz eğer devam ederse gideceğim gece
yslnrsh nefessmommm sancım yok ama dediğiniz gibi sertleşme oluyor ve serbest bırakıyor kendini ama şu vajina baskısı beni bitirdi sanki bıçakla kesiyorlar gibi bir baskı bide bel ağrısı 😭
nefessmommm Canankara1992 sertleşme normalmiş ama yatış pozisyonu falan değiştirince geçmeyen uzun süren sertleşme ve bebekte toparlanma kasılma olarak geçiyormuş. Bende iki kez kasılma ve sancı durumundan hastanede yattım doktorum bilgilendirdi
nefessmommm yslnrsh benim kızçem de 28 haftada doğum pozisyonu aldı 31+5 de rahimde aşağıya indi. Yürürken baskı ve bazen acı yaşıyorum hayırlısıyla sağlıkla bi doğursaydık 😂
nefessmommm yslnrsh benim kızçem de 28 haftada doğum pozisyonu aldı 31+5 de rahimde aşağıya indi. Yürürken baskı ve bazen acı yaşıyorum hayırlısıyla sağlıkla bi doğursaydık 😂
Sultan_bzbyk Bende şuanda 33 hafta 5 günlük hamileyim ve öyle bi baskı var ki alt tarafta 2 gun sonra doktora randevum doktora soyliycem aceba neden oluyor